Badhuisstraat 127 2584 HG, Den Haag
085-239 9600
06-8505 3976 (spoedlijn)
info@medizorghaaglanden.nl
Badhuisstraat 127 2584 HG, Den Haag
085-239 9600
06-8505 3976 (spoedlijn)
info@medizorghaaglanden.nl
Badhuisstraat 127 2584 HG, Den Haag
085-239 9600
06-8505 3976 (spoedlijn)
info@medizorghaaglanden.nl
Badhuisstraat 127 2584 HG, Den Haag
085-239 9600
06-8505 3976 (spoedlijn)
info@medizorghaaglanden.nl
Klachtenregelement
Klachtenregelement
Klachtenregeling Medizorg Haaglanden
Bij Medizorg Haaglanden doen wij er alles aan om u zorg en ondersteuning te bieden van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Misschien voldoet de zorg niet aan uw verwachtingen, of is er iets gebeurd waar u moeite mee heeft.
Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht met ons deelt. Door uw ervaring met ons te bespreken, helpt u ons om te verbeteren. Iedere klacht is voor ons een kans om te leren en het vertrouwen te herstellen.
Uw recht om een klacht in te dienen
Als cliënt heeft u het recht om een klacht in te dienen. De manier waarop wij met klachten omgaan, is vastgelegd in onze klachtenregeling. Deze is opgesteld volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze wet verplicht zorgaanbieders tot een zorgvuldige en transparante klachtenafhandeling.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Een klacht kan gaan over verschillende onderwerpen, zoals:
De inhoud of kwaliteit van de zorg of ondersteuning
De bejegening of houding van een medewerker
De manier waarop u bent behandeld door de organisatie
Wij nemen elke klacht serieus en streven naar een snelle en zorgvuldige afhandeling. Ons doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en het vertrouwen te herstellen.
Klachtenregeling Medizorg Haaglanden
Bij Medizorg Haaglanden doen wij er alles aan om u zorg en ondersteuning te bieden van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Misschien voldoet de zorg niet aan uw verwachtingen, of is er iets gebeurd waar u moeite mee heeft.
Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht met ons deelt. Door uw ervaring met ons te bespreken, helpt u ons om te verbeteren. Iedere klacht is voor ons een kans om te leren en het vertrouwen te herstellen.
Uw recht om een klacht in te dienen
Als cliënt heeft u het recht om een klacht in te dienen. De manier waarop wij met klachten omgaan, is vastgelegd in onze klachtenregeling. Deze is opgesteld volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze wet verplicht zorgaanbieders tot een zorgvuldige en transparante klachtenafhandeling.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Een klacht kan gaan over verschillende onderwerpen, zoals:
De inhoud of kwaliteit van de zorg of ondersteuning
De bejegening of houding van een medewerker
De manier waarop u bent behandeld door de organisatie
Wij nemen elke klacht serieus en streven naar een snelle en zorgvuldige afhandeling. Ons doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en het vertrouwen te herstellen.
Klachtenregeling Medizorg Haaglanden
Bij Medizorg Haaglanden doen wij er alles aan om u zorg en ondersteuning te bieden van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Misschien voldoet de zorg niet aan uw verwachtingen, of is er iets gebeurd waar u moeite mee heeft.
Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht met ons deelt. Door uw ervaring met ons te bespreken, helpt u ons om te verbeteren. Iedere klacht is voor ons een kans om te leren en het vertrouwen te herstellen.
Uw recht om een klacht in te dienen
Als cliënt heeft u het recht om een klacht in te dienen. De manier waarop wij met klachten omgaan, is vastgelegd in onze klachtenregeling. Deze is opgesteld volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze wet verplicht zorgaanbieders tot een zorgvuldige en transparante klachtenafhandeling.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Een klacht kan gaan over verschillende onderwerpen, zoals:
De inhoud of kwaliteit van de zorg of ondersteuning
De bejegening of houding van een medewerker
De manier waarop u bent behandeld door de organisatie
Wij nemen elke klacht serieus en streven naar een snelle en zorgvuldige afhandeling. Ons doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en het vertrouwen te herstellen.
Klachtenregeling Medizorg Haaglanden
Bij Medizorg Haaglanden doen wij er alles aan om u zorg en ondersteuning te bieden van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent. Misschien voldoet de zorg niet aan uw verwachtingen, of is er iets gebeurd waar u moeite mee heeft.
Wij vinden het belangrijk dat u uw klacht met ons deelt. Door uw ervaring met ons te bespreken, helpt u ons om te verbeteren. Iedere klacht is voor ons een kans om te leren en het vertrouwen te herstellen.
Uw recht om een klacht in te dienen
Als cliënt heeft u het recht om een klacht in te dienen. De manier waarop wij met klachten omgaan, is vastgelegd in onze klachtenregeling. Deze is opgesteld volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze wet verplicht zorgaanbieders tot een zorgvuldige en transparante klachtenafhandeling.
Waarover kunt u een klacht indienen?
Een klacht kan gaan over verschillende onderwerpen, zoals:
De inhoud of kwaliteit van de zorg of ondersteuning
De bejegening of houding van een medewerker
De manier waarop u bent behandeld door de organisatie
Wij nemen elke klacht serieus en streven naar een snelle en zorgvuldige afhandeling. Ons doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en het vertrouwen te herstellen.
Medizorg Haaglanden
U wilt in uw eigen omgeving herstellen, verzorgd of ondersteund worden. Daarbij wilt u ook graag zelf de regie houden.
Wij begrijpen dat als geen ander. Wij bieden zorg en ondersteuning met een warme en liefdevolle benadering. Met respect voor uw leefomgeving en voor uw wensen. Samen met u waar dat kan, ondersteunend waar dat moet. Zodat u gewoon thuis kunt blijven wonen.
Contact
06-8505 3976 (spoedlijn)
KVK: 93861044
AGB-code : 75755510
© 2024, Medizorg Haaglanden - Alle Rechten Voorbehouden
Medizorg Haaglanden
U wilt in uw eigen omgeving herstellen, verzorgd of ondersteund worden. Daarbij wilt u ook graag zelf de regie houden.
Wij begrijpen dat als geen ander. Wij bieden zorg en ondersteuning met een warme en liefdevolle benadering. Met respect voor uw leefomgeving en voor uw wensen. Samen met u waar dat kan, ondersteunend waar dat moet. Zodat u gewoon thuis kunt blijven wonen.
Contact
06-8505 3976 (spoedlijn)
KVK: 93861044
AGB-code : 75755510
Openingstijden
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
Gesloten
Gesloten
© 2024, Medizorg Haaglanden - Alle Rechten Voorbehouden
Medizorg Haaglanden
U wilt in uw eigen omgeving herstellen, verzorgd of ondersteund worden. Daarbij wilt u ook graag zelf de regie houden.
Wij begrijpen dat als geen ander. Wij bieden zorg en ondersteuning met een warme en liefdevolle benadering. Met respect voor uw leefomgeving en voor uw wensen. Samen met u waar dat kan, ondersteunend waar dat moet. Zodat u gewoon thuis kunt blijven wonen.
Contact
06-8505 3976 (spoedlijn)
KVK: 93861044
AGB-code : 75755510
Openingstijden
Maandag:
Dinsdag:
Woensdag:
Donderdag:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
Gesloten
Gesloten
© 2024, Medizorg Haaglanden - Alle Rechten Voorbehouden
Medizorg Haaglanden
U wilt in uw eigen omgeving herstellen, verzorgd of ondersteund worden. Daarbij wilt u ook graag zelf de regie houden.
Wij begrijpen dat als geen ander. Wij bieden zorg en ondersteuning met een warme en liefdevolle benadering. Met respect voor uw leefomgeving en voor uw wensen. Samen met u waar dat kan, ondersteunend waar dat moet. Zodat u gewoon thuis kunt blijven wonen.
Contact
06-8505 3976 (spoedlijn)
KVK: 93861044
AGB-code : 75755510
© 2024, Medizorg Haaglanden - Alle Rechten Voorbehouden



